Vásárlási feltételek és garancia

 

Vásárlási feltételek


Az alábbiakban ismertetjük azokat a Feltételeket, amelyek alapján a Termékeket eladásra kínáljuk e Weblapon. Ha Ön a megrendelési űrlapon rákattint a „Elolvastam és egyetértek vele” szövegdobozra és benyújtja a rendelést, ezáltal elfogadja a Feltételeket és vállalja az azokból eredő kötelezettségeket.


A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
  • GLS Csomagpont-on történő személyes átvétel

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának)
  • Paypal fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Paypal rendszeren keresztül)
  • Fizetés egy Ön által kiválasztott Pick Pack Ponton - átvételi helyen (a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzben tudja kifizetni)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Termékeink árképzése eltér a megszokottól, hiszen a webshopban látható termékek alapárai már akciósak, mivel nem márkakereskedésként üzemel a webshop.

Termékeink általában bemutató,hibás,próba és/vagy használt termékek.

Rendelés előtt ajánlott a rendelni kívánt termék állapota felől érdeklődni.

Valamint felhívjuk Vevőink figyelmét arra, hogy a használt,hibás és próbatermékek cseréje és javíttatása nem lehetséges!



A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS ill. DHL Express futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást vállalunk.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza illetve a visszaküldés és csere költségeit a Vevő fizeti kivéve ha a csere a webáruház hibája miatt fordul elő.

 


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék (krém, parfüm, stb.)  csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

A Vásárló vállalja, hogy megtéríti az " alexandersoccershoes webáruház" részére azokat a szállítási/kezelési többletköltségeket, amelyek annak következtében álltak elő, hogy nem vette át vagy nem fogadta el a szállítást a kölcsönösen megállapított szállítási feltételek szerint.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Méret és eredetiség garancia:*

Minden termékünkre eredetiség garanciát vállalunk. (termékadatlapon található termékkód alapján beazonosítható)

A termék eredetiségből eredendően a méretek a gyártó által felállított mérettáblázat szerint vannak feltüntetve. Amennyiben mégis méretprobléma áll fent, azt webáruházunk 14 napon belül cseréli, amennyiben a termék még nem volt használva.

Azon esetben, ha nincs készleten megfelelő méret illetve cseretermék készleten, akkor a terméket visszaküldheted és visszautaljuk az árát.

Ezek alól kivételt képez:

- ha a termék sérülten érkezik vissza

- vagy a termék használva volt

Cseregarancia:

Kérjük 14 napon belül jelezni, ha a termék nem megfelelő és szeretnéd kicserélni.

Amennyiben nem találunk számodra megfelelő terméket, akkor életbe lép a pénzvisszafizetési garancia. Tehát nem vagy köteles elfogadni más terméket.

Méreteltérés esetén is hajlandóak vagyunk cserélni a terméket.

Egy hibátlan, színben vagy fazonban meg nem felelő terméket nem vagyunk kötelesek visszavenni, kicserélni vagy visszafizetni az árát.

Amennyiben a méretproblémás termék eltérő állapotban kerül visszaküldésre  abban az esetben a termék vételárának 50 %-át a Vevőnek kell megtérítenie vagy a cseregarancia érvényét veszíti.

Garancia:

Minden új* termékünkre 6 hónap garanciát vállalunk, amennyiben az rendeltetésszerűen volt használva, és a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Ha van rá mód, és a termék javítható akkor első körben próbáljuk azt javítani illetve a javítás költségeit megtéríteni.

A teljes körű garancia vonatkozik az  akciós új termékekre is.

Kivétel ha az áru azért akciós, mert valamilyen hibája van. Fontos tudni ugyanakkor, hogy a reklamáció lehetősége csak azzal a hibával kapcsolatban korlátozott, amelyről a fogyasztó tájékoztatást kapott. Ha erről nem tudott, vagy más jellegű hiba jelentkezik, természetesen az általános szavatossági szabályok irányadók.

Illetve fontos tudni, hogy jelentéktelen hiba, nem megfelelő termékhasználat* (rendeltetésszerű) vagy nem használatból eredő hiba miatt elállásnak és azonnali garancia érvényesítésnek nincs helye.

* Kivételt képeznek a bemutató, hibás és használt (olykor akciós) termékek.

Puma cipőink minőségi (gyártói) hibásak : nem megfelelő ragasztás a talprészeknél, ez a talp leválásával járhat.

Ezáltal értékcsökkentett termékeknek minősülnek és nem vonatkozik rájuk garancia.

 

* Cégünk nem szerződött márkakereskedés (független kiskereskedelmi egység) ezért eltérőek az árképzési és garanciális feltételeink a márkakereskedésekhez képest!

- tehát a gyártó által megjelölt FG/AG vagy FG/MG termékek esetében a termékadatlapon megjelenő FG termékekre vonatkozó használati utasítás az érvényes.

 

  • termékeink többsége minta és próbadarab (hibátlan állapotúak) melyek nem minősülnek új termékeknek
  • a "használt" és "próbatermék" illetve "javított termék" megjelölésű termékeknél észlelhető a használat nyoma kisebb-nagyobb mértékben
  • termékekhez járó kiegészítők hiánya sok terméknél előfordulhat - ez árleszállításban is megmutatkozik
  • termékeink ára közvetített szolgáltatás tartalmaz (csomagolás,szállítás...stb.)
  • új terméknek csak a címkés,eredeti dobozával és minden tartozékával megvásárolható termék minősül,amely még nem volt használva és/vagy próbálva sem
  • a gyártó hibájából eredendő minőségbeli problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal
  • amennyiben a termék nem a termékadatlapon megjelölt minőségű talajon illetve nem a használati utasítás alapján volt használva, az nem rendeltetésszerű használatnak minősül! (garancia azonnali elvesztése)

* A termék részleges sérülése - esetlegesen javítható minimális költséggel -, amely nem befolyásolja  annak használatát nem ad okot a termékcserére.

* Rendeltetésszerű használathoz link: https://www.alexandersoccershoes.hu/cipotipusok-30

 

A garancia érvényesítéséhez a reklamációt a vásárlást igazoló számlával áll módunkban elfogadni!

 

Pénzvisszafizetési garancia:

Kereskedésünk 14 napon belül pénzvisszafizetési garanciát vállal minden termékre. Ha időközben a termék akciós lett, akkor is a termék vételi ára kerül megtérítésre.

A pénzvisszafizetési garancia csak a termékre vonatkozik, a szállítási költségek a mindenkori Vevőt terhelik, mivel a szállítás mint szolgáltatás nem postai úton, hanem a GLS Hungary Kft.-n keresztül expressz szolgáltatásként történik.

Jó tanács: Vásárlást előtt érdeklődj, hogy az adott termék van -e készleten, illetve milyen kiegészítőkkel vásárolható meg. Valamint mely garanciális feltételek érvényesek rá.

Teljes körű garancia csak az új, minden kiegészítővel megvásárolható  termékekre vonatkoznak.

Termék visszaküldés esetén, a visszaérkező termék megérkezését jegyzőkönyvvel, fényképpel és/ vagy videofelvétellel dokumentáljuk. Amennyiben az nem felel meg a visszaküldés feltételeinek, a termék ára nem kerül megtérítésre.

A vásárló a termék használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozik az eladó felé.


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására írásos formában - e-mailben - vagy telefonon folytatott egyeztetés után kerülhet sor.

_____________________________________________________________________________________________________

ÜZEMELTETŐ CÉG ADATAI:

S.S.A. KFT.

6221 AKASZTÓ, JÓZSEF A. U. 11.

ADÓSZÁM: 25515972-2-03

CÉGJEGYZÉKSZÁM: 03-09-129511

TEVÉKENYSÉGI KÖR: 4791 08 - CSOMAGKÜLDŐ,INTERNETES KISKERESKEDELEM